Repede

 

 

 

 S-a trezit, s-a uitat la mine, a adormit la loc. Mai despică un ochi, mai trage perna pe ochi, se mai strâmbă, un copil. Un copil ce a vrut să asculte muzică în căști, doar pentru el, toată noaptea. Iubește somnul. Somnul o iubește pe ea. Eu le iubesc pe amândouă, când dorm, mă gândesc la ea, când mă trezesc, somnul e în ochii ei.

  Euclid spune că dacă două lucruri sunt egale cu un al treilea, acele lucruri sunt egale unul cu celălalt.

 

-Tu nu te-ai săturat să mă privești când dorm ? Nu crezi că ești cam ciudat băiatu? Fă-ți și tu o prietenă ceva . ( se întoarce pe cealaltă parte, trăgând după ea tot cearceaful, devenind dintr-o dată o siluetă albă, unduită ca o ramură de salcie bătută de vânt )

 

– Am prietenă, dar e nașpa, mă lasă să mor de frig, apoi râde de mine…( mă întorc cu spatele la ea )

 

Simțindu-se oarecum vinovată se întoarce și încearcă să mă ia în brațe, o prind de mâini, o arunc peste mine, ne rostogolim și cădem pe salteaua de lângă pat, uitată norocos de aseară de când domnișoara a vrut să se simtă ca la munte.

    Îi era dor, copil crescut printre creste.

 

 

-Laaaa-săăăă-măăăă !!! 

-Nu, dacă ești drac, meriți foc !

 

 O mușc de nas și mă ridic rapid, îmi pune piedică, cad, mă ridic din nou, fug spre bucătărie. Micuța strigă ținându-se de nas, ca un veritabil francofon :

 

-Ai face bine să pui mult zahăr în cafea, altfel ai dat de dracu !

– Vorbește frumos(  o avertizez ținând lingurița în mână ), poate te dreg cu niște piper, să-ți mai înnegrească ochii ăia ! 

 

 

Cafeaua a fost gata repede, mult mai repede a adormit ea, mi-am dat seama, între somn și ea, eu eram problema .

~ de savulll pe 26 Ianuarie 2014.

Lasă un răspuns

 
