Mirajul unui derby.

Fluier final.

Rapidul meu părăseşte Cupa.

Oofffff !!!

Un oftat general se resimte în tribună, văd oameni cu mâinile în cap, câteva capete plecate, câteva feţe triste. Încerc să nu intru în atmosferă şi murmur, murmur ţinând eşarfa strans la piept: C-aşa sunt eu Rapidist, c-aşa sunt eu Rapidist. Nu-mi pot asuma răspunderea de a da tonul la aşa ceva, nu acum, vin băieţii..

Toţi ridică capetele, îşi ţin respiraţia, aşteaptă un semn. Şi Vio îl dă. Zâmbeşte, zâmbeşte omul care în 2006 se îneca în propriile lacrimi, cel care şi-a rupt din puţinul lui să facă ceva pentru băieţi. Cum să fim trişti când şi mâine e o zi. Zâmbim şi noi. S-a dus amarul .

Nu ne dă nimeni tonul, parcă inimile noastre au vorbit între ele, parcă minţile s-au înţeles să ne mişte glasurile în acelaşi timp : Din toate ce s-au întâmplat, noi nimic n-am regretaaat… Rămânem pe loc şi cântăm. Cântăm pentru cei care şi-au dat cu adevărat sufletul astăzi. Pentru cei ce luptă cu soarta de câteva luni bune, pentru cei ce au luat destinul de gât şi nu au plecat capul sub sabie.

Simt fiecare vers, fiecare bătaie din palme, parcă toate astea sunt desprinse din altă eră..

Suntem mereu cu voi, suntem mereu cu voi, suntem mereu cu voi ! Voi s-aveţi încredere în noi!! 

Băieţii bat şi ei din palme, se destind, uită, nu mai doare.

Cinste lor, cinste lor, cinste Rapidiştilor, cântă şi cerurile, se cutremură pământul.

Prima înfrângere trăită pe Giuleşti, dar eu mă simt un om câştigat, un om împlinit, un om mai bun. Ăsta e Rapidul din Giuleşti.. 

Imagine

~ de savulll pe 1 Noiembrie 2013.

Lasă un răspuns

 
