kick-start

(PRRRRRRRRRRR)
-Futui …
(PRRRRRRRRRRR)
-Mormântu şi Paştele…
(TROSC)
-Să vă ia dracu-n pu#ă de nenorociţi. .. (îşi pune perna pe ochi şi işi astupă o ureche cu mâna)
(PRRRRRRRR, BUM)
-Gata , vă iau la pu#ă.. (se ridică nervos şi închide geamul  , acum faţa spune tot , e mai satisfăcut ca niciodată ) :
Hmm , nu doar că am scăpat de zgomot , dar pot să mă întorc la vis.Aşa , unde eram? A , da , eu miliardar ,ea ,sexy şi de la ţară.Visez un clişeu , da ce să fac , să repet visul cu salvarea planetei ? Ăla rămâne pe marţi că am auzit că plouă şi dă bine să fii gânditor când plouă.. Acum , eu scoteam teancu’ şi….

(PRRRRRRRRRRR , BRUUUM , PRRRR , TROSC)

-Sfinte căcat ce-am făcut să merit asta? Oamenii ăştia nu au suflet ? (bâjbâie după telefon , după care se lasă întins pe pat , cu ochii fixati pe sticla de Pepsi rămasă goală de aseară ):
Iar am un gust de căcat în gură , gata cu Pepsi , trec pe apă plată cu lămâie , ca grasa de la doi.(Îşi trage perna din nou peste ochi , încurajat de un moment de linişte venit parcă de nicăieri):

Hmm , era blondă? Lasă blonda pentru miercuri , când o să fiu lunetist în Rusia , arme şi femei blonde , abia aştept ziua de miercuri… Acum , scot teancu’ , îi dau jumate şi îi zic să nu-i arunce pe toţi pe … vopsea de păr ! Că tot brunetă e mai frumoasă… sutienu’ ,  căcat …aa , erau dolari .. nu nu nu ! nu are tatuaj .. e beată ..

(PRRRRRRRRRRRRR)

Cu ochii căscaţi mai aruncă o privire la telefon ,  sperând că visul a durat 3 ore:
E 8 . Împuţită şi detestată oră dimineaţa ,  mai ales când eşti în  mijlocul lunii iulie şi tu vrei să dormi atât de adînc şi de mult încât şi sufletele strămoşilor să-ţi simtă odihna. De ce nu am stat eu la ţară ? Mirosea a balegă , da’ măcar nu aveam excavatoare în curte , morţii lor de aleşi , au bani la buget şi acum îi aruncă pe asfalt? Cu palmierii ce s-a întâmplat , s-au demodat?Când o să ajung eu primar (se opreşte şi-şi aduce aminte visul de sâmbătă) .. lasă. Hai mai bine să mă spăl pe dinţi (nimereşte din prima sticla de pepsi de pe birou , ba mai bine , telefonul rămâne intact după impact. Ajunge la baie scărpinându-se pe burtă şi râgâind urât-mirositor)Iar au luat ăştia apa , parcă asfaltau nu schimbau conductele.(se caţără pe cadă şi deschide geamul să vadă ce mai fac cei ce îşi rup şalele în plin soare , cada rece parcă-l mai trezeşte , parcă şi soarele e mai prietenos azi)

Lasă , poate până mâine termină şi începe iar vecinu’ cu bormaşina..

~ de savulll pe 20 Iulie 2011.

5 răspunsuri to “kick-start”

  1. :)) deci postu asta a fost genial. misto scris, trista situatia. brava

  2. brrrrrrrr! suna ceasul! gata vacanţa de vară! :mrgreen:
    Iubire mică, una peste alta mi-am mutat blogul şi te aştept pe la mine. Ştii, câteodată chiar mi se face dor de tine. Ţie nu de mine, ai nău, ai nău 🙂
    pup iu.

  3. aham. deci n-ai postat nimic.

  4. la mulți ani, copile de suflet! ti puuuup!

Lasă un răspuns

 
