dorul

Fiindca lumea e nebuna si rea dintotdeauna, frate, daca poti, tu sa fii mai bun ca ea.

Încă încerc , nu m-am dat bătut.Adevarul e că nevoia te învaţă să sacrifici , iar sacrificiile la randul lor , vin cu un preţ.Nu sunt pui de filozof , nici măcar un grăunte de isteţime nu mi-a mai rămas, isteţime de care m-am bucurat ani buni.Azi sunt doar normal , fără plusuri , fără minusuri. Am devenit un boloboc , un eşalon al celor care încearcă fie să-mi depăşească nivelul , fie să nu treacă peste această linie.

Gândindu-mă la anii care vin am realizat că voi rămâne cu adevărat gol pe interior.Singur şi monoton , aşa o să părăsesc peisajul.Somnambul şi totuşi treaz , condus de principii nenumărate , adunate din fiecare colţ al timpului şi spaţiului.Haos.

~ de savulll pe 12 Februarie 2011.

Lasă un răspuns

 
