caterincos şi prietenos*

Nu mai am ce să critic

Zilele astea spiritu’ mi-a fost doborât de cel putin 3 ori pe zi şi luat în pulă de încă două ori.Sunt stupefiat de când mediile la psihologie , muzică , geografie şi istorie sunt mai importante decât alea de pe profilul real, pula-n ei de prunci stresaţi.

Zi-mi bă Vasile , pe tine te bat părinţii dacă nu ai media 10 la cele de mai sus?

Adică înţeleg să te freci la chimie , fizică , matematică şi engleză , dar dă-o în pizda măsii de treabă , tu nu înveţi 5 formule la trigonometrie şi două la fizică dar tragi cu dinţii de curu’ unor profesori , respectiv cei ce predau materiile de mai sus să ” nu-mi stric media că şade ruşine”. Suntem mai mult decât irecuperabili , nu ştiu ce pula mea căutam în aceiaşi clasă  dacă pentru voi căcatu ăla de filarmonică e mai important decât căcatu ăla de matematică.Pentru cei care se simt , vă doresc un falus erect direct în suflet.

~ de savulll pe 27 Ianuarie 2011.

Lasă un răspuns

 
