Îmbrăcă-minte

Să vă zic cum mi-am dat seama că suntem şi mai înapoiaţi ca naţie.Nu vă faceţi griji , chiar există mai rău.Acum două duminici am vizionat pe ProTV emisiunea România , Te iubesc.După părerea mea este printre cele mai bune emisiuni pe care am văzut-o în ultimii ani în televiziunea românească.În primul rând , în aceste vremuri nefaste , avem nevoie de ceva,cineva, care să scoată rahatul la iveală şi nu să-l muşamalizeze sub forma unei Cireşe de pe Tort , unui Schimb de Proaste sau Unei iubiri fără viraj la dreapta.

În emisiunea pe care am văzut-o un reporter a avut curajul de a se duce într-o discotecă din Cioflîngeni ( aproximativ) şi să-i interogheze pe tineri în legătură cu vestimentaţia lor.După ce am văzut oameni în maieu + creastă + 10 clase + ochelari de soare combinat cu studentă finanţe bănci+buze mari+machiaj aplicat cu mistria mi-am dat seama că am rămas în urmă cu moda.

Suntem atât de PROŞTI şi nimănui nu-i pasă!Noi , în loc să ne gândmin cum să scoatem ţara din căcat , cum să redresăm economia , cum să muncim pentru un ban cinstit , ne purtăm jmecheri prin discoteci , ben whisky şi vânăm piţipoance.În loc să bem , să fumăm , să futem şi să ajungem în spital unde tot statu pe care-l slăvim în discotecă să ne ofere ajutor , ar trebuii să me băgăm capul în cur de ruşine şi să stăm cuminţi acasă.

Toţi vor nike pe picior , toţi puma pe pantaloni , toţi dolce şi gabi pe fes , toţi vor în loc de dacie logan mercedes. Asta e realitatea , sper ca într-o zi această ecuaţie să se schimbe.Toţi să muncească , toţi taxe să plătească , toţi să fie unul , toţi să facem ceva(aproximativ 21 de generaţii după generaţia mea , adică 94′ )

 

L.E. Şi să mă piş efectiv pe cei care cred că produsele de vestimentaţie româneşti nu sunt de calitate bună.Gata , am zis.

~ de savulll pe 20 Decembrie 2010.

Lasă un răspuns

 
