Decembrie naşpa

Sa vă bag colindele pe gât. De două săptămâni aud la radio doar leru-i ler , inna iar apoi flori de măr , de parcă în România Crăciunul începe pe 1 Decembrie.Să mă bată cei care spun că intrăm în perioada sărbătorilor de iarnă , pentru că sunt cei mai mari mâncători de căcat din istorie.Noi sărbătorim Crăciunul , o singură sărbătoare ,  idioţilor.Nu ştiu cum mi se întâmplă numai mie , dar Fuego parcă împodobeste al dreacu’ brad încă de pe 15 noiembrie , de parcă ar avea nu ştiu ce World Trade Center de împodobit.

Şi partea cea mai nasoală vine acum. În loc de copii cu capul pe umeri , care învaţă două versuri măcar şi au bunul simţ să nu se pişe pe uşă , o să avem parte de cei mai proşti colindători din istorie furând poziţia de pole-position a generaţiei mele. Frenezia cumpărăturilor nu dispare nici când jumătate din populaţia actuală se hrăneşte cu vise @ OTV . În parcare la Kaufland nu mai ai loc să dai o băşină , nici de maşini , nici de puhoiu de oameni cu cărucioare , care de altfel sunt atât de bogaţi încât renunţă la cei 50 de bani din cărucior şi-l lasă fix ca pula în mijlocul drumului , julind bara unui nefericit. Drumurile nu o să mai aibă asfalt pe ele din câteva motive : 1. gropile de anul trecut s-au extins de 10 ori , 2. cei 25 % băgaţi în burdihan de buget se duc după ce sunt digeraţi bine de instituţii în alte burdihane , 3. modelul Dorel încă există .

Nu ştiu ce dracu să vă urez ,  presupun că rămânem la sănătate şi putere de muncă.

~ de savulll pe 19 Decembrie 2010.

4 răspunsuri to “Decembrie naşpa”

  1. Imi place cum gandesti.Si tot ce ai spus in acest articol este ceva adevarat.
    Frumos!;)

  2. pestele care inoata impotriva curentului moare electrocutat, d-aia io prin 28 noiembrie ma aprovizionez cu un cargobot de bere, fac pana la masina si ma tratez pana prin ianuarie 9. sa mor daca am mai auzit vro colida anu asta sau vreun an nou zbarcit. Numa bine.

  3. Eu de 2011 am scris un status care suna in felul urmator „Nu stiu ce sa va urez, poate doar un an mai bun ca 2010”.

    Si am o MARE intrebare… „Ce-i ala „LER”??”

Lasă un răspuns

 
