Mesaj

Din păcate , puţine lucruri îmi oferă linişte în ziua de azi.De exemplu căştile.Cum îmi oferă linişte un obiect aşa de gălăgios pentru timpane?Staţi puţin pe spate şi gândiţi-vă la ultima melodie care v-a plăcut şi pe care aţi descărcat-o , adăugat-o la favorite pe youtube sau Doamne ajută , aţi cumpărat-o.Liniştea nu vine decât atunci când eşti concentrat pe un singur lucru , iar cum eu ascult muzică de fiecare dată când prind ocazia , mă concentrez pe câte o melodie încercând să extrag mesajul din combinaţia de versuri şi sunete.Eu aşa reuşesc să mă calmez , să uit de lucrurile îndurate zi de zi.

Un alt exemplu ar fi căldura covârşitoare sau zăpada şi gerul , ambele după cum vedeţi fiind fenomene duse la extrem.Nu-mi plac zilele însorite de primăvara sau zilele colorate de toamnă , sunt genul de om care gândeşte la capacitate maximă doar când este absolut necesar şi care nu crede în consecinţe pâna la proba contrară.Arsuri şi degerături , sunteţi binevenite , am multe de învăţat.

~ de savulll pe 5 Decembrie 2010.

Lasă un răspuns

 
